30 onödig fakta om mig:

1. Är en riktig filmnörd. Min favoritgenre i film är skräck

2. Jag tycker inte om russinen i lussebullar, men istället för att slänga dom
så äter jag upp dom först

3. I sjuan, åttan och nian var jag en stenhård punkare

4. Är extremt rädd för djupt vatten

5. När det är hajar på TV måste jag ta upp benen i soffan för jag är rädd att
det ska komma en haj och bita av mig benen

6. Jag tycker Justin Bieber är charmig

7. Älskar att byta hårfärg och frisyr och haft alla möjliga slags frisyrer som
sidecut, helsnaggat och tuppkam

8. Är en riktig djurvän

9. När jag är nervös, blyg eller helt enkelt i en obekväm situation,
hjälper det att sitta och öppna och stänga locket på ett lypsyl om och om igen

10. När jag var liten kissade jag ner mig i ett par gula cykelbyxor. Hur minns jag det?
Joo, min syrra antecknade det i ett anteckningsblock

11. Fått smeknamnet Snövit efter att jag var utklädd till just Snövit på en maskerad
+ att jag var jättevit i huvvet

12. Sorterar alla mina skivor, filmer, böcker osv i storleks eller bokstavsordning

13. Älskar att skrämma upp mig själv
 
14. Hade långt blont hår när jag gick i sexan

15. När jag var femton trotsade jag mina föräldrar och drog till Malmö på
Good Charlotte konsert. Som straff fick jag, första dagen på sommarlovet,
åka till skolan och städa, torka kylskåp och stryka handdukar i hemkunskapssalen,
sortera kortlekar och sudda kladd i böcker.

16. Om jag tycker en film är bra måste jag ha den i original

17. Jag hatar offentliga toaletter. Speciellt dass och baja major

18. När jag äter choklad vill jag helst dricka mjölk till

19. Är extremt pedant. Det måste antingen vara skinande rent,
eller stökigare än vad det är i tomtens verkstad. På tal om pedant,
jag dammar tex alltid taket då jag städar vilket är ganska udda

20. Jag hatar rasister och nazister

21. Varenda gång jag hälsade på farmor och farfar när jag var liten
var jag tvungen att köra ”kan du vissla Johanna” med farmor säkert tusen gånger

22. Är livrädd för paddor. Varje gång jag vatt ute och sprungit
är jag glad att jag inte blev uppäten

23. Var heltokig i Westlife när jag var liten (är fortfarande)
och var tokkär i Bryan McFadden

24. Haft Good Charlotte som mitt absoluta favoritband sen 5:an

25. När jag var liten samlade jag på massa gosedjur, som jag döpte.
Sparade alla namn i ett anteckningsblock

26. När jag var ca 4 år gammal var jag skiträdd för bojarna i sjön
för jag trodde det var svanar

27. Spelade Anden i glaset väldigt ofta när jag var mindre

28. Är ganska lillgammal

29. Har väldigt rörliga höfter som jag haft sen jag var liten

30. Är svag för killar som ger blommor


Kommentera här: