Trött Torsdag..

Fick tvinga mig upp ur sängen idag, fyfaan va trött jag var! Är jag nu med ifs, men iaf. Gick och la mig klockan 01.30 natten till idag och kom inte upp förren 07.15 då jag bara hade 20 minuter på mig att fixa iordning allt innan bussen skulle gå. Idag har vi redigerat färdigt BF:s teater Vilse i Disneys Värld. Den är såå sjukt söt! Hoppas att de blir nöjda :D Jag var juh bildmixer i detta arbetet och jag tyckte iaf att jag skötte mig jäkligt bra ;) Dessutom blev jag juh kallad stjärna av Samuel såå, höhöh ;D
Idag hade vi tal på svenskan. Asså vi skulle ha skrivit ett tacktal eller något liknande. Sanne skrev ett tal till oss, hennes vänner och jag måste säga att jag blev riktigt rörd. Satt där med ett leende på läpparna hela tiden :D Så jääkla sött var det Sanne! TACK <3
Sen efter skolan så hängde min lilla Emelie med mig hem, myspys :D Hon fick se filmen från Medieveckan Istiden och lite annat gammalt vi gjort på rörligt bild. Hahah, fan va alla har ändrats den dess..

Tune of the Day: Owl City - Fireflies



Kommentarer:

1 sanne:

<3

2 Anonym:

Ja han är pappan och min on/off pojkvän :D

Kommentera här: