Veckan som gått

Sitter vid syrrans dator och har extremt tråkigt. Mitt internet har vatt pajj nu i ca 2 veckor ungefär och det suger getballe rent ut sagt! Ikväll blir det förhoppningsvis Aneby. Jag och Sanna ska till Sanne och ha myspys :) Hoppas bara att det blir av och att nån kan hämta mig sen ikväll. Om inte, får jag sitta här hemma och ungefär dö av uttråkhet :( Fast jag har juh alltid min favorit nalle Mikael att snacka med :D

Vi hade juh medievecka i veckan och den har vatt toppen trots lite sura miner och nårra catfights. Var & filmade hos Jossan i onsdags i en halvmeter djup snö och då hade jag bara korta tights, en kort klänning och en jacka xD Snacka om kallt! Och nu tror vi att jag har fått köldskador pga att jag var så "naket" klädd i kylan :S Men men, vad gör man inte för resultatet, som blev fett bra tillslut ;D Hade juh kunnat klä på mig lite mer, men har man en trång hjärna så har man! Filmen kmr upp här i början av nästa vecka så kika in lite då och då om du är nyfiken på vad det är ;)

Här kommer lite bilder från och med 15 Januari till igår:



15 Januari


15 Januari


15 Januari


19 Januari


21 Januari


22 Januari (SötTove & Jag<3)

Kommentarer:

1 Lina -Zooda-:

Du är så himla söt! :D <3

2 Jossan:

haha :D men det var roligt att ni kom!! :D



Ni fick ju lite värmande semlor till efterrätt ;)

Kommentera här: