:@

Loggade precis in på Tradera och fick se att jag hade fått ett negativt omdöme för klänningen jag sålde :S
Stod att hon inte trodde på att det tog fem dagar för pengarna att föras över, men jag menar tjabba tjena?
Hon har Nordea och jag Swedbank så då kan det ta längre tid, dessutom var jag inte hemma så jag inte kunde se om pengarna överförts eller inte.
Så jag skrev till henne att jag fick in pengarna i Torsdags och att jag skickade klänningen i Fredags (bara för att jag skulle slippa negativt omdöme).
Jag visste inte ens om pengarna hade överförts eller inte, ändå bad jag mamma skicka klänningen.
Sen skrev hon att det inte skulle ta fyra dagar för den att skickas?! Fattar inte hon att det kan uppstå problem på posten så det tar lite längre tid än vanligt och det kan juh lixom inte jag rå för om det händer?!
Men jag gav henne ett negativt omdöme tillbaka ;D
Skrev att hon var en tjurig köpare och att hon ljugit om vilken dag hon satt in pengarna (För hon skrev att hon hade skickat nån slags bekräftelse till min mail om när hon satt in pengarna)
Och kan juh säga att nej den fick jag inte! Ursäkta orden, men JÄVLA FITTKÄRRING :@

Nä, nu ska jag ta och lugna ner mig lite och sola i baden baden stolen nu när det äntligen är lite sol ute :)
Skulle INTE förvåna mig om solen försvinner nu när jag kommer ut bara för det -.-'


Kommentera här: