Mycket Känslor..

Extremt mycket känslor strömmar genom mig just nu. Jag kan inte tänka klart för fem öre. Vill bara lägga mig ner och dö i stort sett. Jag får inget gjort i skolan, vilket inte alls är bra för min del. Jag är glad för att jag har haft två underbara vänner vid min sida dessa dagar. <3 Sen är jag ledsen för en hel del saker som jag knappt orkar nämna. Stressen tar kål på mig och jag vet inte om mitt psyke kommer klara av så mycket mer. Är arg över att den där säcken aldrig blir tom och att de jävlarna har tagit mitt studiebidrag, så nu har jag ingen motivation kvar alls. Är nog dags att plocka fram min Motivation bok igen, brukar hjälpa lite iaf. Nu drar jag den där långa långa sucken igen, precis en sådan suck som jag inte vill veta av. Please, just shoot me!

Några motivationer som får mig att känna mig bättre:

Morgondagen är här -
var är du?

Om du inte vet
var målet är
hjälper det inte,
hur långt
du seglar.

Om man vill skörda
måste man också så

Att nå framgång
är att hoppa över ett hinder

Följ den rätta vägen
även om den är krokig!

Se, inse och agera

Höjer vi blicken
blir allt möjligt

Gå din egen väg
och plöj din egen fåra!

Istället för att
spegla dig i
gårdagen
kan du forma
din framtid
redan idag!

I varje motgång
finns ett frö till framgång

Tro på dig själv!

Problem ökar kreativiteten!

I mötet med andra
finner man sig själv

Alla behöver bli bekräftade

Andra behöver inte misslyckas
för att du ska lyckas

Allt din hjärna kan
tänka och tro på
kan du uppnå.

Begränsningarna
fnns bara i ditt sinne

Ett uppmuntrande ord efter ett
misslyckande - är värt mer än
timmar av beröm efter framgång.

Man måste försöka
om man verkligen vill






Kommentarer:

1 Jossan:

<33

Kommentera här: