Har lite tråkigt:

Du heter:
Caroline Frida Grahn

Smeknamn:
Carro eller Grahn

Hur mår du?:
Bra I guess?

Beroende av:
Nuttiz, Sotis, Min mobil

Vad tror folk om dig?:
De som inte känner mig tror förmodligen att jag är konstig
eftersom jag vågar vara mig själv, eller så tycker de förmodligen
att jag är en sköön typ ;)

Vad får du oftast komplimanger för?:
Mina ögon isf

Vem kysste du senast?:
Lars

Hur imponerar man på dig?:
Genom att våga vara sig själv

Brukar du skratta för dig själv?:
Ohja! ;)

Vad står det i ditt senaste inkomna sms?:
"Hejsan söt:) tack för en mysig och rolig helg och jag hoppas
du inte saknar mig för mycket! Sov nu så gott så ringer jag imorgon.
Puss puss"

Vem var det ifrån?:
Lars

Vart bor du?:
Stensjön

Trivs du där?:
Jaa

Hur svarar du i mobilen?:
"Ah" eller "Hallå"

Vem ringde dig senast:
Lars

Antal timmar sömn inatt:
Ungefär 9-10 timmar kanske

Sov du ensam?:
Jaa :(

Brukar du komma i tid?:
Hahah, nej jag är nästan jämt sen

Hur känner du dig nu?:
Vet inte

Vanligaste färgen på dina kläder:
Svart

Vad tycker du om fötter?:
Öh, ah.. Vet inte?

Vad saknar du?:
Magnum mandel strut i GB glass sortimentet!

Hade du en bra kväll igår?:
Njaa, vet inte

Favoritdryck på morgonen:
Oboy

När brukar du oftast gå och lägga dig?:
Mellan 23.00-02.30 ungefär

Är du blyg?:
Beror helt på situationen man är i

Sysslar du med någon idrott?:
Asså inte direkt nej, men jag tränar på min Crosstrainer
och drar ut på joggingrundor ibland

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?:
Absolut!

Vad skulle du göra om du blev en kille för en dag?:
Ursäkta min grova mun, men jag skulle nog fan runka, hahah xD

Är du nöjd med ditt liv?:
Finns det verkligen någon som faktiskt är helt satisfied?
Don't think so..

Är du bortskämd?:
När det gäller att vara bortskämd så finns det alltid dom
som är mer vs mindre borstkämda än va jag är

Vad är det värsta du vet?:
Falska människor, djurplågeri osv

Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Ohja!

Vad är det finaste du fått?:
Livet måste vara det finaste jag fått, för om jag inte fått livet
så hade jag inte fått nåt annat heller, hahah ;)

En speciell dag du minns:
30 Maj 2007, Good Charlotte konsert på KB i Malmö!

Du samlar på:
Filmer och Drömfångare

Vem ringer du när du är arg eller ledsen?:
Beror på

När grät du senast?:
Idag till en film, hahah xD

Vad skulle du göra om du vann en miljon?:
Oj, massa saker. Jag skulle bland annat skänka pengar till WWF,
Fixa skitbra filmutrustning och dra ner till
Krueger National Park i Sydafrika för att göra
en awesome film i den fina naturen!

Vill du gifta dig?:
Jaa det tror jag faktiskt att jag vill

Vill du ha barn?:
Självklart! :)

Är du singel?:
Dejtar

Är du musikalisk?:
En gång i tiden var jag det *skryt*, men det är borta nu xD

Vad dricker du helst när du är törstig?:
vatten eller mjölk (kalv)

Bor dina föräldrar tillsammans?:
Yes

Kommentera här: