The Last Song..

The Last Song.. Kan inte ens beskriva filmen med ord hur bra den var! Otroligt bra skådespelare, otroligt bra handling, allt var sååå bra! Jag grät, alltså verkligen storbölade, under säkert halva filmen. Jag hann knappt torka tårarna innan det kom nya och mitt hjärta bultade och var ömt,
det var riktigt längesen en film berörde mig så djupt! Det kändes verkligen som att man var de här personerna, att allt det tragiska och fina hände en själv, vilket var riktigt bra!
Det är det en bra film handlar om, att man ska leva sig in filmen, bli berörd och inte kunna slita sig från filmen. Full pott från min sida, kan inte bli bättre än såhär! Bra jobbat!



"Den begåvade Miley Cyrus spelar huvudrollen i denna hjärtevärmande film om att växa upp.
The Last Song är baserad på Nicholas Sparks (Käre John, Dagboken) roman och handlar om tonårstjejen Ronnie (Cyrus) och hennes frånvarande far som försöker återskapa den kärleksfulla relation de en gång hade. Men att återknyta kontakten med sin rebelliska dotter är inte lätt, så han väljer att använda sig av den enda sak de fortfarande har gemensamt - musiken.
Detta varma och upplyftande drama om familjen, första kärleken och andra chanser är en gripande berättelse du sent kommer glömma.."

Kommentera här: