Vila i frid min fina vän!

I Måndags fick jag reda på att en vän avlidit i lungcancer. Kan fortfarande inte fatta att det är sant. Det gör ont, så jävla ont. Tänker på dig min fina vän, att livet ska vara så jävla orättvist!
 
En söt bild på oss från nyår 2008. Här är vi inte gamla, tänk att tiden går så fort? Har fortfarande svårt att förstå att jag aldrig kommer få en av dina bamsekramar igen eller höra ditt underbara skratt.
 
Kommer ihåg första gången vi träffades, det var hemma hos Sanne i Aneby. Sanne sa till mig att hon trodde vi skulle funka bra ihop. Hon tyckte att vi hade samma humor och att vi var lika i sättet. Samma natt sov vi i gästrummet och vi låg och flamsade nästan hela natten. Så mycket jag skrattade den natten!
 
Önskar att vi hade fått mer tid att umgås, då det inte blev att vi gjorde det så mycket nu det senaste.
 
Kommer aldrig glömma dig Elin, sov sött nu min vän <3
 
 

Kommentera här: