Påsken bland annat

Klockan är 04:32 och jag borde gå och lägga mig hahah. Snackat med Fille och blekt håret inatt :) Det skiljer juh 7 timmar emellan oss så då får man va uppe ;) Nu är juh jag världens nattuggla men ändå!
 
I påsk har jag bland annat käkat god mat med familjen, varit barnvakt åt Maxi och festat med världens finaste vänner :)
 
Orkar inte skriva ner allt jag gjort sen jag uppdaterade bloggen sist och det fick bli ett lite slarvigt inlägg xD Här kommer några bilder iaf:
 
 
 
En lycklig Maximillian efter att ha hittat sitt påskägg i trädgården som påskharen gömt åt honom ;)
 
 
 
När Snövit få gå bananas på Ginza utan koppel blir det MÅNGA filmer! Denna gången klickade jag hem 15 filmer, 2 säsonger av Cityakuten + en Westlife skiva, I'm in heaven :'D <3
 
 

Kommentera här: