LCHF day 17!

Årets första dopp som jag tog förra veckan med kusin Emelie i Fredriksdalssjön :)
 
Tjena kexet! ;)
 
I Söndags fyllde världens bästa Fille 22 år! <3 Tänk att vi fortfarande håller ihop! Du är verkligen en av mina allra finaste vänner! Hoppas du har det bra borta i Lima och att du hade världens bästa födelsedag!
Saknar dig! GRATTIS!!!! <3
 
 Och min lilla pluttis Diego fyllde 1 år i Söndags! <3
 
Nya brillz!
 
Igår jobbade jag på Systemet igen! Känns himla bra nu! När jag slutade gick jag till soc med ifyllda papper och shoppade loss på Apoteket! Skulle bara köpa ny bodylotion men det blev visst lite mer, hahah!)
 
Idag har jag haft en bra eftermiddag i solen med Syrran och Roman! Akilles är trött och nöjd nu efter att ha fått springa jämte Roman och hans skateboard + fått leka med barnen på gården ^^,
 
Har dessutom själv börjat märka resultat nu med min LCHF diet, speciellt i överkroppen, på låren och röva! *STOLT*
 
 

Kommentera här: