LCHF day 6!

Är så jäävla lycklig just nu!! På exakt EN vecka har jag gått ner 2,5 kg!! LCHF verkar vara dieten som funkar för mig! Äntligen visas det på vågen och inte bara på måtten! Är såå stolt över mig själv!! :'D
 
Idag har jag legat i solen hemma hos Mamma och Pappa. Självklart brände jag mig och blev som en jäkla kräfta! Dom hade ingen solskyddsfaktor hemma så fick sola utan. Trots att jag inte låg så länge så brände jag mig ändå! Hatar att vara så känslig mot solen! Tacka vet jag krämen jag fick av Johanna som är mot solbränna, skitbra är den!
 
Försökte få lite färg på mina kritvita ben, tur att dom klarade sig från att bli kräft-röda!
 
Mr.Cool ;)
 
 
Nu ikväll har jag haft Bea, Alex, Linnéa och Pontus här hemma :) Tro det eller ej, men jag har varit nykter hela kvällen och inte druckit en droppe alkohol! ;) Inte dåligt för att vara jag! Nu gäller denna LCHF dieten stenhårt i en månad och har man en vinnarskalle så har man, det ligger i släkten brukar vi säga! ;)
 
När Linnéa och Pontus gått till hotellet så hämtade vi lilla Albert och va hundvakt åt honom några timmar. Han och Akilles leker så bra ihop, så mysigt att se! ^^,
 
Har även lagat köttfärssås inatt med! Skönt att slippa laga mat imorron ;) Jäklar va god den blev dessutom, lyckades verkligen bra! :D
 
Nu ska jag och Akilles krypa ner i sängen efter en mycket bra dag! Puss på er ;*
 
 

Kommentera här: