LCHF day 168!

Trött. Sliten. Utmattad. Ledsen. Finns många ord.. Jag är så nära den där väggen nu och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Vad gör man när ångesten och stressen sitter i 24/7? Jag har ont. Jag har så jävla ont hela tiden, vad jag än gör. Det tär på mig mer än jag kan erkänna.
 
Jag har alltid kunnat resa mig upp när jag ramlat förut, men nu vet jag inte vad jag ska ta mig till. Vad gör man när den där spärren sitter där och jag KAN INTE mer, hur mycket jag än försöker?! Jag blir så arg!
 
Mitt hjärta känns som att det närsom ska brista i tusen bitar och jag kan inte göra något åt det..
 
Tid hos läkaren är iaf bokad och nu kan jag inte gömma mig från det mer.. Trots att det tog mig några år så har jag iaf tagit det steget, för nu går det inte mer.....
 

Kommentarer:

1 Jossan:

åh vad tråkigt att läsa att du inte mår bra. Men skönt att du ska till läkaren, kanske någon du kan prata med? Jag tänker på dig ska du veta :) du förtjänar att må bra! Skulle vara kul o ses snart nån gång <3 kramar från Jossan

Svar: Åh fina Jossan, va uppmuntrande det är att läsa så fina ord! <3 Just nu mår jag bra, men det går juh upp och ner. Ja det är superskönt att jag ska dit och ta itu med det här! Det tycker jag verkligen, jag saknar dig! <3 Hoppas allt är bra med dig! Kram <3
Caroline Snövit Grahn

Kommentera här: