Autumn

Hösten är sedan en tid tillbaka här och dagarna rullar på, snabbt, nästan för snabbt. Snart är det halloween, sen jul och nyår. Jag önskar jag kunde spola tillbaka tiden, till innan ni försvann, den tiden då allt faktiskt kändes helt okey.
 
Saknar värmen trots att höstens färger är så oroligt fina. Vill ligga på stranden i Marmaris och bara glömma allt för ett tag, bara njuta av värmen och havet.
 
Jag vet inte vad jag vill med mitt liv och jag står still. Alldeles stilla står jag och kan inte röra mig framåt. Jag orkar inte ta tag i något och jag vill bara lägga mig i sängen och sova bort några månader.
 
Jag gråter innombords och det värker, det värker nåt så jävligt. Usch, jag orkar inte med det här.. Men jag är stark, jag vet det nu. Som med allt annat så ska jag ta mig igenom det här också.
 
Kände mig snygg i Lördags iaf.
 
 

Kommentera här: