baka baka baka

Dessa två dagar har jag bakat som aldrig förr.. Nästan ;) Har iaf hunnit med att baka grahamsfrallor, sockerkaka och choklad-cookies :) Behöver nåt att sysselsätta mig med, tänka på annat, då är det det bästa som finns! Man glömmer allt, åtminstone för en liten stund.
 
Kvällen har spenderats i soffan. Har myst med djuren och kollat på Supernatural. Försöket att hamna i säng tidigt sket sig då varje avsnitt jämt ska vara så sjukt spännande så man "ska bara" kolla på ett avsnitt till (eller fyra).
 
Blev dessutom positivt överraskad idag när jag såg att jag fick lön denna månaden också. Hade helt förträngt att jag jobbade några dagar förra månaden, så jag tackar och bockar för dom 1300 kronorna jag fick! Nu kan jag dra ner till stan imorron och handla diskmedel, sköljmedel, toapapper och ljus utan att behöva ha panik över att jag inte kommer klara mig resten av månaden.. Och det känns såhääääääääääääär bra!
 
Som iaf några vet så har jag inte den bästa perioden i mitt liv just nu. Har hänt väldigt mycket det senaste och vill bara att ni, mina vänner och familj, ska veta att jag är otroligt tacksam att ni finns här för mig och stöttar mig! Jag älskar er så mycket och ni lyser verkligen upp mina mörka dagar! Utan er hade jag inte klarat någonting..
 
Fick mig ett gott skratt idag iaf när jag kollade på Supernatural, hahahah! Dean <3
 
 
 
 

Kommentera här: