sjuk

Feber och förkylning.. Inte så kul. Har annars haft en bra helg med fina vänner som betyder massor för mig!
 
Idag har jag haft familjen på besök och Pappa hjälpte mig att få upp min duschhylla. Nu slipper jag ha alla mina tvål/shampoo/tvål-flaskor på badkarskanten.
 
Ikväll har jag fått upp min snygga tavla och legat i soffan och kollat på Neverending Story.
 
Imorgon får jag tillökning i min lilla familj då Syrrans katter Leo och Azrael ska bo här ett tag så dom slipper va själva i hennes lägenhet då hon bor hemma hos Mamma och Pappa för tillfället.
 
Fortfarande ingen bättring på min ångest och mitt mående i allmänhet. Saknar att ha någon hos mig, ligga i någons famn och känna att inget ont kan nå mig. Saknar J och det gör så ont när jag blir påmind om att du aldrig kommer bli min..
 
 

Kommentera här: