Cavalier king charles spaniel

Som många vet har jag länge sagt att jag tänkt att skaffa en till hund när Akilles är runt 3-5 år. Har varit inne på många olika raser, läst mycket om raser hit och dit och är just nu inne på Cavalier king charles spaniel. Kommer isåfall bli en black & tan tecknad. Har kollat kennlar runt om i Sverige och får väl se lite vilken kennel jag vänder mig till :) Jag velar juh ifs fram och tillbaka hela tiden vilken ras jag ska ha, men kan iaf säga att en hund kommer det bli förr eller senare ändå ;)
 
Då jag (som ingen vet förren nu) kommer börja plugga på distans till sommaren/hösten så kommer jag ha tiden till att skaffa en till då jag kommer vara hemma på dagarna. Är inte helt hundra än om det kommer bli nu under sommaren eller om jag ska vänta, det återstår att se hur allt kommer bli :)
 
Onödiga kommentarer om att jag vill skaffa en hund till undanbedes, jag vet hur det är att ha hund, jag vet vilket ansvar man måste ta och jag vet vad det kostar. Har planerat detta länge och jag kommer inte göra ett förhastat beslut då jag som sagt planerat det här ett bra tag.
 
 
 
 
 
(Bilderna tagna från Google)
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Letar efter hund och hamnade hos dig,,,,, så lustigt 😄.. Hoppas allt är bra med dig och din lilla familj // kram linda

Kommentera här: