Gråstarr

Fan fan fan.. Var hos ögonläkaren idag och det visade sig att jag har gråstarr?! Det är EXTREMT ovanligt för min ålder och nu måste jag opereras för det. Vänta va?! OPERERAS?! Jo, tydligen. Inte nog med det, det satt på ett så dumt sätt (eller vad man ska säga) så dom måste söva mig också. Det är väl ifs ganska "skönt" så jag slipper vara vaken då jag tycker det är väldigt läskigt när folk ska pilla i mina ögon.
 
Har aldrig i hela mitt liv opererats och jag hoppades att jag skulle få slippa det.. Usch, får panik bara jag tänker på det. Jag vill inte! :'( 
 
Får trösta mig med att jag shoppade massa fint på Dollarstore med Farmor tidigare idag. Sen var vi och köpte fina blommor och efter det fikade vi hemma hos henne :)
 
Köpte massa kul idag, här är en del av det:
 
Ny duk, turkos kruka och påskliljor :)
 
Uggla på canvas :)
 
 

Kommentarer:

1 jessy:

ÅH VA FIN TAVLA

Svar: Ja visst är den?! Fastnade direkt för den, såå vacker! <3
Caroline Snövit Grahn

2 Johan:

hur kan dom där vackra ögonen fått gråstarr shit låter inge vidare kul hoppas de går bra då:)

Svar: Nä, det är inget kul alls! :/ Tack!
Caroline Snövit Grahn

3 Anonym:

Älskar taVlan!!

Svar: Me 2!
Caroline Snövit Grahn

Kommentera här: