Helgen

Haft en mycket bra helg! :) Spenderade Fredagskvällen hemma hos mina fina föräldrar, käkade äggmackor och myste framför tv:n ^^, Igår firade vi min kära fruga som fyllt år, så skönt att träffa henne igen efter alla dessa månader utan henne! <3
 
Gabbe & Jag
 
Jag med min kära fru
 
Någon deckade liiiite för tidigt va? Bambi på hal is..? ;)
 
 
Idag bjöd syrran mig på mat, spaghetti och köttfärssås blev det ^^, Jäkligt gött att man har storasyster mittemot som man kan äta hos när man är fattigare än vanligt, hahah ;) 
 
Och nu, som vanligt, sitter jag uppe mitt i natten.. Nattuggla numero uno? Hahah måste få in bättre rutiner va gäller det här med sömn! Nu måste jag ta tag i det! Eller? Hahah, lär aldrig hända xD
 
Trött och sliten blondie..
 
 

Kommentarer:

1 Johan:

Du e ju så galet snygg=)

Svar: Hahah thanks stranger ;P
Caroline Snövit Grahn

2 Johan:

Hur ska man göra för att kunna få en dejta dig då?=)

Svar: Hahah jag vet inte ens vem du är :P Finns på facebook: Caroline Snövit Grahn
Caroline Snövit Grahn

Kommentera här: