Ny design

Sådär, nu har jag ändrat design på bloggen. Kände att jag behövde förnya den lite :) Inte 110 % nöjd, men fixar väl till det när jag orkar :)
 
Idag har fina Snansen varit här. Vi har druckit kaffe, tjötat skit och gått en skogspromenad med Akilles :) Har även tvättat och hunnit med att städa, lite iaf ;) Får fortsätta imorron om jag hinner. Det är så mycket träning på schemat just nu så det känns som att jag inte hinner (eller ska jag säga orkar?) med att städa..
 
Nu blir det lite mag och arm övningar, sen tror jag att jag ska krypa ner i antingen badkaret eller sängen.
 
Hmm, känns skönt att kunna skriva om positiva saker istället för min jävla depression. Skriver juh ner allt för att det ska lämna mitt huvud. Skönt att det första som jag tänkte på inte var allt det negativa.
 

Kommentarer:

1 Sanne:

SNYGGT!! så din stil!

Svar: Thanks! :D Ja jag tyckte designen va snygg, sen la jag till dom fina bilderna :)
Caroline Snövit Grahn

Kommentera här: