Sunday

Har haft en mycket mysig helg! I Fredags drack jag vin och tjötade skit med Fille, Andertz, Bea och Alex :) Mycket trevligt! Igår var jag självklart bakis och blev uppassad hemma i Stensjön av Mamma och Pappa. Himla lätt hur man glömmer hur skönt det är att bli uppassad på. Slippa laga mat, slippa göra allt själv. Snacka om att man är en självständig kvinna! ;) För jag gör verkligen allt själv, men blir juh så när man bor själv också. Fick iaf mycket god mat och hade mysig kväll framför tv:n och Melodifestivalen :) Idag var jag och Akilles ute på en härlig powerwalk på 6 km! Kändes riktigt skönt. Varit väldigt aktiv i veckan och tränat varje dag :)
 
 
Nu sitter jag och lyssnar på Sleeping at Last. Tänker väldigt mycket, som jag ofta gör sena kvällar då jag sitter själv. Vill sätta mig i ett hörn och bara bryta ihop, men jag orkar inte, jag vill inte. Har inte sån extrem ångest som jag brukar ha och det är faktiskt jävligt skönt måste jag säga! Beror nog på att jag haft en sån bra helg med världens finaste människor! <3 Sen att det börjar närma sig våren gör nog väldigt mycket med! Det börjar bli ljusare ute och man bli mycket piggare!
 
Saknar dig, saknar din värme, din doft och att ligga i din famn..
 
 

Kommentera här: