Söndag kväll

Sitter och lyssnar på fina Linkin Park.. Tänker lite för mycket och jag saknar dig så in i helvete. Ångesten kryper på, som vanligt utan förvarning, och jag vill bara lägga mig ner och gråta, skrika och slå. Jag vet inte hur länge till jag ska orka med detta, vill inte ha det såhär. Att gå från topp till botten på ett ögonblick är fan skrämmande. Har tagit en Atarax så lär väl bli ganska trött snart.. Funderar på om jag ska ta mig ett varmt bad, eller om jag ska lägga mig i sängen och försöka somna så helvetet kan vänta till morgondagen? Förhoppningsvis vaknar jag inte upp med samma ångest, förhoppningsvis vaknar jag upp och känner den där livsgnistan igen, förhoppningsvis kommer jag sluta må såhär. Jag måste ta tag i det nu, måste till läkaren.. Fan.
 
 
Wake in a sweat again
Another day's been laid to waste
In my disgrace
 
Stuck in my head again
Feels like I'll never leave this place
There's no escape
 
I'm my own worst enemy
 
I've given up
I'm sick of feeling
Is there nothing you can say
 
Take this all away
I'm suffocating
Tell me what the fuck is wrong
With me
 
I don't know what to take
Thought I was focused but I'm scared
I'm not prepared
 
I hyperventilate
Looking for help somehow somewhere
And no one cares
 
I'm my own worst enemy
 
I've given up
I'm sick of feeling
Is there nothing you can say
 
Take this all away
I'm suffocating
Tell me what the fuck is wrong
With me
 
Goddddddd!!!!
 
Put me out of my misery
Put me out of my misery
Put me out of my
Put me out of my fucking misery
 
I've given up
I'm sick of feeling
Is there nothing you can say
 
Take this all away
I'm suffocating
Tell me what the fuck is wrong
With me
 
 

Kommentera här: