5 bra saker om mig själv, dag 4

Haft fullt upp så har inte kunnat blogga på ett tag! Hade iaf en suupermysig Valborg med fina vänner nere vid Stensjöns badplats ^^, Vi grillade, sjöng och hade allmänt mysigt!
 
Jag & Pontus
 
 
Dagen efter Valborg spenderade jag Torsdag-Söndag med världens bästa släkt i Lerdala, Skövde! Jag, Lena, Emelie och Ingrid var barn/djurvakt under helgen då Richard (min kusin) och hans fina Johanna va på bröllopsresa efter att dom gift sig :) Hade inte träffat dom på 3 hela år, så det va himla kul att få träffa dom igen! Fick lära mig "the cup song" (som jag aldrig trodde jag skulle kunna lära mig, så är STOLT!), tog hand om hundarna, kaninerna och hönsen sen hade allmänt roligt med lek och bus med Matilda och Felicia :)
 
 
Påväg till Skövde
 
Matilda, Felicia & Jag
 
Jag & Felicia
 
Det mysiga rummet där jag fick sova Torsdag- Söndag ^^,
 
Morgonmys med Felicia
 
Tränade med Bolex & Sazo <3
 
 
När jag kommit hem från mina fina släktingar så var det otroligt tomt och ensamt hemma! Man vande sig så snabbt med full rörelse 24/7!
 
Under veckan efter där så fick jag hem ett fint armband från WWF för att jag är tigerfadder :) Sen vann jag dessutom en tävling från tidningen "Härliga Hund", en fin kasse och en necessär :)
 
 
 
 
 
Sen till sist men inte minst måste jag juh slänga in min utmaning!
 
 
1. Jag är en glädjespridare!
 
2. Jag är duktig på att hitta lösningar på olika saker och ting!
 
3. Jag har en fin rumpa!
 
4. Jag är ganska poppis hos barn!
 
5. Jag är fin som jag är!
 
 

Kommentera här: