heartache

 
 
Vad är det för fel på dig, varför vill du ha mig i din famn?
Vad är det för fel på mig, jag vill ju bara ha dig lite ibland?
 
Jag tror vi kommer ses, jag vet, vi kommer gå igenom det
Det där som vi hatar och vi bär
 
Jag kan inte förlora dig, för du har aldrig varit min
samt att vi ska bli två är omöjligt, förstå, en av oss är så kall
 
Lärdom, lärdom, lär om...
 
Nu har jag kommit hem, nu har jag, jag har tyglat mig,
jag har känt dig så, jag vill aldrig mer, mera känna så
 
 
Men när ditt vilda hjärta slutat slå
då ska jag minnas den tiden när vi brann ihop,
jag släckte din eld som jag vann
 
Lärdom, lärdom, lär om...
 
Du är naken nu, du är naken här för mig men jag ser inte dig
 
När allting är över, när du funnit sans ska du hata mig innerligt,
önska att jag inte fanns men jag hör av mig i natt, i natt
 
Jag ska få dig att hoppas, jag ska få dig att tro,
jag ska krossa ditt hjärta, ta ifrån dig din sol,
leka med dina känslor, rasera din bro, visionen av oss i min hand
 
 

Kommentera här: