Nära jul

Nu är det inte många dagar kvar till Jul. Dagen har spenderats med bästa Sanne :) Vi har julshoppat dom sista julklapparna, druckit kaffe och tjötat massa skit. Köpte nya tights idag med, det va verkligen på tiden!
 
Nu ikväll har jag lagat mat och julbakat. Fick lite hjälp av Robin med :) Han hjälpte mig även att handla igår, så snällt!
 
Min frukost fick jag i mig 21.30 idag. Hmm, en anig sent kanske? x'D Borde få in bättre rutin på min mat. Rör på mig varje dag då jag är ute mycket med Akilles i skogen och springer. Jag borde se till att jag får i mig ordentligt med mat, regelbundna tider lixom. Måste skärpa mig med det nu! Det funkar inte att äta 1-2 gånger om dagen bara, man blir så jävla trött!
 
Tänkte jag skulle försöka komma i säng nu, börjar bli sent! Legat i badkaret och tjötat i 2 timmar så ser ut som ett russin!
 
Godnatt! ;*
 
 

Kommentera här: