LCHF day 58!

Fan att det kan kännas så bra att köra LCHF dieten! Nyss fick det bli en suuupergod lunch som jag improviserade ihop för nårra veckor sen och som för övrigt har blivit en favorit, iaf för mig! Tänkte dela med mig hur jag gör ifall det är någon som vill prova ^^, Det går supersnabbt att göra och man slipper stå i köket för länge, vilket jag tycker är skittråkigt! x'D
 
 
Receptet till 1 person:
 
En kycklingfilé
Färska champinjoner (tänk inte ens tanken att använda frysta, för det smakar bajs!!)
Ca 3 skedar créme fraiche
Salt
Curry
 
Gör såhär:
 
Släng i en klick med smör i stekpannan. Skär kycklingen i små bitar och stek dom, häll på salt och curry. Skär champinjonerna och tillsätt dom i stekpannan. Stek nån minut till. Häll i créme fraichen och låt puttra i ca 1-2 minuter. KLART! Smidigt va? ;)
 
MUMS!
 
 

Kommentera här: