LCHF day 65!

Igår hade jag en supermysig grillkväll med fina vänner! ^^, Drack rosévinet jag fick av min kusin och hans fru för några veckor sen. Jag är inget direkt fan av rosévin i vanliga fall men detta va riktigt gott!
 
Jag & Pontus ^^,
 
 
Idag har jag varit ledig, så idag har man hunnit med att umgås med familjen Kamp och cyklat en 5 km runda med Akilles ^^, Blev dock jävligt förbannad då det sprang ut en liten hund på vägen (bostadsområde med knappt några bilar) så Akilles tvärnitade så jag flög över cykeln och skrapa upp knäet. Blev så förbannad, men utbrast bara "helvete!" sen reste jag mig upp, tog Akilles och cyklade vidare. Skulle kanske sagt till ägaren. Fick lite dåligt samvete men var så arg så tänkte inte på det just då. Man måste juh vara med sin hund och hålla koll när dom är ute! Samma sak hände igår med en annan hund, men där höll juh åtminstone ägaren koll på hunden och kom ut och bad om ursäkt. Kan förstå att dom skäms lite när deras hund springer ut sådär då Akilles kan vara likadan, så jag vet hur det känns, hahah! Men just det att man måste hålla koll, det är det som är viktigt. När Akilles brukade springa ut sådär så va jag åtminstone med honom och höll koll på honom. Personligen bryr jag mig inte så mycket i vanliga fall om en hund kommer och hälsar, men just att det inte kom nån ägare och bad om ursäkt, det är jävligt dåligt!
 
Fick hem mitt paket med vitaminer och protein från Gymgrossisten idag med ^^, Testade Charlotte Perellis proteinshake med jordgubbssmak precis och måste säga att den va suupergod! Smakade som milkshake! Man skulle ha 2-3 dl vatten till 1 dl pulver, men själv föredrar jag nog 3-4 dl vatten då den blir ganska tjock.
 
Charlotte Perellis protein, Dalblads protein, C-vitaminer, D-vitaminer, Multivitaminer & Magnesium från
Star Nutrition.
 
 
Nu blir det att laga lite käk, krypa ner i soffan med mina hjärtan och kolla på lite Förhäxad, sen sova! ^^,
 
 

Kommentera här: