LCHF day 70!

Har kört LCHF 70 dagar idag, whoop whoop! ;) Vart tar tiden vägen egentligen? Fan va stolt jag är över mig själv som lyckats hålla denna diet så länge! Som sagt, har haft mina fuskdagar nån gång ibland, men tycker det funkat bra ändå! :D
 
Vågen har visat ca 2 kg upp och 2 kg ner i säkert tre veckor, men har juh varit mycket fester nu i sommar med då man gärna vill festa till det lite, så beror nog på det ;) Men nu verkar det som att det tagit fart igen och går bara neråt, för förra veckan hade jag gått ner 1 kg och denna veckan 1,2 kg så nu ligger min sammanlagda viktminskning på minus 9 kg! Känns såå jääävla gött!
 
Idag har jag äntligen tagit tag i städningen här hemma, blev himla rent och fräscht! Har juh inte orkat städa när man jobbat i stort sett hela veckan :P Flyttade runt lite grejjer med och satte upp lite ramar ^^,
 
Nu ska jag ut med Akilles, hämta den sista tvätten nere i tvättstugan, sen ska vi krypa ner i sängen och sova för imorron blir det jobb igen, natti! ;*
 
 

Kommentera här: