LCHF day 45!

Har inte riktigt haft tiden eller orken att blogga. Skrev att jag bland annat skulle lägga upp bilder från Skuruhatt etc men det har jag totalt missat :P
 
Måndag-Tisdag var jag på försäljarkurs inom Systembolaget på Skarpö utanför Stockholm, det var hur lärorikt och kul somhelst! Under dom 2 dagarna struntade jag i LCHF helt och hållet då jag kände att hjärnan behövde kolhydrater. Så nu har jag fuskat med "vanlig mat" i 3 hela dagar! Kan säga att min mage tycker inte om mig just nu och jag mår verkligen SÅ mycket bättre med LCHF! Nu blir det strikt som fan och funderar även på att köra lite "fasta diet Carro style" med måltidsersättnings-shakes. Inte varje dag men en dag lite då och då :) Om jag går ner mer eller inte vet jag inte förren jag testat, så nu jäävlar kör vi! ;)
 
 

Kommentera här: