24 Februari 2012 - YÄÄÄÄYYY!!!

Akilles lyfte på benet för första gången när han kissade nyss, yäääääyyy!!! :D Så jäävla stolt matte jag är just nu, min lilla bebis börjar växa upp :'D Han måste tyckt jag va dum i huvudet som pep och hoppade så som jag gör när jag blir extremt glad, hahahah! xD Han fick massa skinka att smaska på sen, han fattade nog dock inte varför matte va så glad på han och gav han så mycket gott ;)


Tänk att denhär extremt lilla plutt har blivit så stor och lyfter på benet när han kissar nu :'D

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

För övrigt idag fick jag en fin liten lila dammsugare av Pappa, love it! Den är såååå söt! En redig liten dam är jag allt som ber om en dammsugare istället för en fuckin' Iphone! ;)


Kommentarer:

1 Emelie:

Va kul att han lyfte på benet nu :) Nu kanske han blir lika jobbig som Atrejo, kissar överallt haha. Man kan inte gå 1 M typ.



Fin dammsugare :)



2 Carro:

Jaaa :'D Fast han har bara gjort det en gång till sen dess, men det är påväg :) Njaae, så gör han inte ^^,



Tack! Love it, den är så liten och söt <3

Kommentera här: