I morgon är en annan dag

Varit helt väck hela dagen. Känt mig arg, ledsen och förvirrad. Det finns ingen utväg och jag vet inte va jag ska ta mig till. Brytit ihop ett x antal gånger och jag känner mig så maktlös, så svag. Ångesten kryper på så fort jag tänker på det och även när jag inte tänker på det. Måste skriva ner allt, skriva ner va jag känner. Det behöver lämna mitt huvud, åtminstone för en stund.
 
Min livsgnista är borta helt och hållet och jag har ingen motivation till nåt alls. Idag har jag legat i soffan hela dagen och inte gjort nåt alls, förutom att gå ut med Akilles. Även om jag inte är ensam, även fast jag vet att mina närmsta finns här för mig så känner jag mig mer ensam än nånsin. Jag orkar inte med människor, jag orkar inte vara social, jag orkar inte bry mig.
 
Men som Christer Björkman sjunger: I morgon är en annan dag..
 
 

Kommentera här: