Smile, and let the world wonder why..

Tog denna bilden i helgen och på denna bilden känner jag mig faktiskt ganska glad, och jag tycker till och med att jag ser glad ut. Men vägen till det léendet har varit lång. Min ångest har kommit tillbaka och har i stort sett haft ständig ångest sen nya året började. Haft svårt att andas och har inte orkat någonting. Känts som att min livsgnista försvunnit helt. Det går upp och ner, precis som för alla andra, och jag vet att jag har världens bästa stöd från familj och vänner. Älskar er mest i världen! <3
 
Och just nu, i detta nuet, mår jag helt okey och haft en supermysig dag. Jag hoppas och ser fram emot ett bra 2014!
 
 

Kommentarer:

1 Josefin Berggren:

Det riktigt lyser om dig Carro :D tråkigt att läsa att du mår dåligt för jag tycker verkligen att du förtjänar att må bra. Du är en sådan fin tjej, du har ett gott hjärta. Glöm inte det :-) <3 / Jossan

Svar: Ja det är som det är, tyvärr. Tack Jossan! <3 Det värmer verkligen att läsa detta ska du veta! Du är fin! <3
Caroline Snövit Grahn

Kommentera här: