Måndag

Tog ångestdämpande igårkväll och vaknade vid 13.00 idag och jag är fortfarande trött och otroligt seg. Dom tar verkligen musten ur en helt dom jävlarna. Så idag har jag knappt orkat med nåt alls.
 
Hjälpte syrran innan och fixade lite soppa till henne då hon har blivit sjuk stackarn! Hon tog hand om mig när jag var sjuk så då måste juh jag ta hand om henne :) Senare kom Sofia förbi en snabbis och överraskade med en födelsedagspresent till mig, så snällt! <3
 
Resten av dagen har jag bara suttit vid datorn och glott in i dataskärmen. Blev såå sugen på salt innan med, så jag gjorde hemmagjorda chips. Det var såå gott och man vet vad det är man får i sig! Nu blir det en kopp te och kolla på Lost :)
 
Min fina födelsedagspresent jag fick av Sofia idag, en blomma och kexchoklad! Tack finaste du! ;* <3
 
 

Kommentera här: